درد من - حمید رضا فرهادی

































I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

درد من از آدمای بی وفا نیست

زخم دل از غربتو از دشمنا نیست

گله ای از غربت و دوری ندارم

اشک من از قسمت و نامردیا نیست

اونی که عشقمه همه وجودمه دلمو می شکنه

اونی که محرمه شریک قلبمه دلمو می شکنه

زخم دشمن اونقده اثر نداره

 آخه دشمن از دلم خبر نداره

ولی اون که عشقمه محرم رازه

زخمی که تو دل میکاره موندگاره

دل من راضی به بارون چشاش نیست

آخه اون جدا ازین جون و تنم نیست

اما اون تو عمق ماجرای حرفاش

چیزی جز اینکه بخواد جون بکنم نیست

 حمید رضا فرهادی , درد من - wWw.LaFTPatOGH.cOm

 پ . ن : سوســـــــــــــــــــــــــــــــول

 

 Download

پ . ن 2 : دقیقا حال این روزای خودم !

تازه این اینقدر باحاله وسطش یکی با یه صدای نکره میگه : تن ، ناین ، ایت ، سون ، سیکس ، فایو و ... الی آخر ... 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк